

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
BEZPIECZNIE JAK W DOMU
W związku z pandemią COVID-19 wprowadziliśmy w hotelu protokół bezpieczeństwa, zapewniający Państwu oraz naszym pracownikom warunki do komfortowego, bezpiecznego wypoczynku i pracy. Nasz kodeks dobrych praktyk stworzyliśmy w myśl zasady – bezpieczny gość, bezpieczny pobyt, bezpieczny pracownik. Kodeks jest zgodny z aktualnym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów. Jednocześnie informujemy, że stosowane do dezynfekcji środki i materiały posiadają niezbędne certyfikaty antywirusowe i bakteriobójcze.
-
RECEPCJA I PROCEDURA MELDUNKOWA
-
Przestrzeń recepcyjna oraz hotelowe lobby dezynfekowane są nie rzadziej niż raz na godzinę oraz regularnie wietrzone.
-
Zameldowanie następuje indywidualnie, przy liczbie osób ograniczonej do dwóch z jednej rezerwacji, przy maksymalnym skróceniu procedur.
-
W recepcji dostępny jest płyn do dezynfekcji dłoni, rękawiczki oraz zdezynfekowane długopisy.
-
Lada recepcyjna, terminale płatnicze oraz klucze do pokojów są dezynfekowane na bieżąco i obowiązkowo po każdym zameldowaniu.
-
Wyznaczone zostały bezpieczne odległości dla gości oczekujących w kolejce do recepcji. Maksymalna liczba gości przebywających w hotelowym lobby zostaje ograniczona do 8 osób.
-
Procedura zameldowania obejmuje obowiązkowe złożenie oświadczenia o stanie zdrowia. Niewyrażenie oświadczenia może skutkować niemożliwością realizacji usługi hotelowej
-
Obsługa recepcji pracuje w rękawiczkach jednorazowych, a procedura meldunkowa odbywa się przez ochronną szybę lub w maseczce.
-
W recepcji znajdują się informacje na temat obowiązujących zasad bezpieczeństwa i wprowadzonych procedur.
-
POKÓJ HOTELOWY
-
Przestrzeń każdego pokoju jest obowiązkowo ozonowana po wymeldowaniu gości wraz z pełną dezynfekcją mebli i urządzeń dostępnych w pokoju, w szczególności aparat telefoniczny i telewizor z pilotem.
-
Wymiana pościeli następuje zgodnie z zachowaniem norm bezpieczeństwa i przy użyciu środków dezynfekujących .
-
Szczegółowa dezynfekcja pomieszczeń łazienkowych dokonywana jest codziennie przy zastosowaniu materiałów wykorzystywanych jednorazowo oraz środków dezynfekujących
-
Sprzątanie codzienne odbywa się tylko na życzenie gościa, przy zachowaniu środków ostrożności. Procedura uzupełniona została o dokładne wietrzenie, każdorazową dezynfekcję mebli i urządzeń dostępnych w pokoju,
-
Prace personelu sprzątającego prowadzone są w rękawiczkach, przy zachowaniu bezpiecznej odległości od gości.
-
PRZESTRZEŃ OGÓLNODOSTĘPNA
-
Codziennie następuje regularna dezynfekcja klamek, poręczy, włączników światła, drzwi prowadzących na korytarze i klatki schodowe.
-
Korytarze oraz lobby hotelowe są przewietrzane kilka razy dziennie.
-
Zostaje wprowadzona regularna dezynfekcja windy hotelowej, nie rzadziej niż raz na godzinę, wraz z wprowadzeniem ograniczenia liczby osób korzystającej z niej jednocześnie do max. 1 osoby.
-
Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest :
– przy wejściu do restauracji
– w toaletach publicznych
– w recepcji
-
Na terenie obiektu mogą przebywać jedynie osoby zameldowane oraz pracownicy hotelu.
-
RESTAURACJA/ BAR
-
Restauracja jest czynna codziennie od 15.00 do 21.00 zgodnie z bieżącym reżimem sanitarnym.
-
Posiłki, na życzenie gości, mogą zostać dostarczone są do pokoju, z poszanowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.
-
Wózki room service oraz tace kelnerskie są regularnie dezynfekowane. Sztućce, porcelana oraz szkło są wyparzane każdorazowo, zgodnie z procedurami sanepidu.
-
Zamówienia w ramach room service realizowane są bez dodatkowych opłat.
-
Obsługa restauracji pracuje w rękawiczkach jednorazowych oraz maseczkach zachowując bezpieczny dystans społeczny.
5. PRACOWNICY
-
Wszyscy pracownicy są regularnie szkoleni z zachowania norm bezpieczeństwa i przestrzegania procedur zgodnie z wymogami WHO, IGHP oraz Ministerstwa Rozwoju.
-
Po przyjściu do pracy każdy z pracowników przechodzi kontrolę samopoczucia, w przypadku negatywnych objawów pracownik nie zostaje dopuszczony do pracy
-
Każdy z pracowników wykonuje swoje obowiązki w jednorazowych rękawiczkach oraz zgodnie z wymogami w maseczce ochronnej, w częściach obiektu, gdzie następuje bezpośredni kontakt z gościem.
-
Pracownicy mają zapewniony dostęp do środków dezynfekujących – płynów, chusteczek nawilżających oraz materiałów ochrony osobistej.
-
W wszystkich działach wprowadzony zostaje rotacyjny system pracy.
-
Pomieszczenia wspólne dla pracowników – szatanie, toalety i zaplecze są dezynfekowane regularnie, zgodnie z przyjętymi normami bezpieczeństwa.