KONFERENCJE

Wyjątkowa lokalizacja Hotelu Opera, w samym centrum Tarnowskich Gór, to tylko jeden z argumentów przemawiających za organizacją konferencji, szkoleń, prezentacji, firmowych bankietów i spotkań biznesowych właśnie w naszym obiekcie.

Gości zapraszamy do skorzystania z dwóch sal. Większa, z bezpośrednim wyjściem na patio, umożliwia zorganizowanie konferencji nawet do 200 osób przy tzw. układzie kinowym.

Mniejsza sala będzie odpowiednią propozycją w przypadku kameralnych spotkań, do 40 uczestników.

Naszym Klientom oferujemy pomoc przy organizacji wydarzenia, jak również możliwość podłączenia sprzętu multimedialnego i nagłośnienia.

Zapraszamy również do zapoznania się z szeroką ofertą Restauracji Hotelu Opera. Z myślą o uczestnikach spotkań o charakterze szkoleniowym stworzyliśmy menu konferencyjne.

 

OFERTA KONFERENCYJNA

Zapraszamy też do skorzystania z noclegu w komfortowym, nowoczesnym pokoju hotelowym. Specjalnie dla gości biznesowych przygotowaliśmy atrakcyjne pakiety, uwzględniające wybrany zakres wyżywienia, a także transport z lotniska do hotelu i z powrotem.

PAKIETY